Himlen för alla oss som älskar glass

På mitt jobb kan jag och mina fina kolleger prata om vilken av Ben and Jerry´s smaker som är godast. Ikväll har jag ätit något ännu godare. Det godaste jag någonsin ätit i sötsaksdjungeln. I närheten av där mamma och pappa bor finns det ett Cold Stone Creamery. För några månader sedan såg jag ett avsnitt på Oprah som just handlade om Cold Stone och det såg så jäkla gott ut! Idag har jag då fått njuta av denna underbara glass. Jag valde Founder´s Favourite och ja, om jag kunde så skulle jag ta hem till mina glassälskande vänner.


Kommentarer
Postat av: Carin

Åh vad roligt att det var så gott. :) Jag kan faktiskt tänka mig det.. Det såg väldigt gott ut på Oprah. :P Det borde ju komma till Sverige tycker jag, för det finns väl inget här?!

Postat av: Linda

Chocholate Therapy är min favvo, eller den med kakdeg. Det bästa med Ben & Jerrys är att de är fair trade = mums utan dåligt samvete! Kram från Deutschland (som svämmar över av denna underbara glass)

2008-11-13 @ 20:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback