Att lära sig njuta av nuet.

Nu har vi bott här nere i 5 veckor, och det är så himla skönt att ha så många vänner, familj och släkt nära. Jag söker jobb för fullt, och försöker verkligen lära mig att njuta av tiden jag har nu. Men det är lite svårt när man varit en duktig flicka hela livet med skola, sommarjobb och jobb.  Igår var vi på premiären av "Män som hatar kvinnor", och jag är verkligen grymt imponerad av Noomi Rapace! En bra svensk film, och jag är lite nyfiken på var man spelat in scenerna i filmens Hedestad. Därefter blev det middag på stan. Idag har vi varit hos mormor, handlat, åkt ut till kyrkogården och fikat, såklart. Imorgon är vi bjudna på 2-årskalas och sen ska vi skjutsa mamma till Arlanda på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Misswar

Njut! Njut njut! Det gör jag! Samtidigt som jag försöker att plugga. Fast, ibland tror jag att jag njuter mer av mina vänner än att pluggar i mina böcker...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback